dimecres, 29 de maig del 2013

EXPLIQUEM L'EXPERIÈNCIA!

Jo vaig anar a la fira de drapaires, però no vaig poder portar res.
Em va agradar molt per ser la primera vegada.
El diumenge vaig anar a La Fàbrica i vam vendre moltes coses. Jo només em vaig comprar una guardiola i la Maria es va emportar un munt de coses.
Néstor, alumne de 5è


Ja tornem a ser aquí!    
Som els Drapaires de Vacarisses!

Aquest any ha estat genial, els drapaires de Vacarisses, han tingut molt èxit. Apart d’això els nens i nenes de cinquè i sisè,  de l’escola Pau Casals i Font de L’Orpina, s’ho han passat molt bé recollint joguines i material, que la gent ja no vol i que encara es pot reutilitzar.
El diumenge de la fira de drapaires ha vingut molta gent i nosaltres, els drapaires, ens ho hem passat MOOOOOLT BÉ!

Queralt, alumna 6è

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada